سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

دراین نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش

خسته میکشم *

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگرچه

 کوتاه ترین شبش یلدا باشد *

نوروز پیام آورمهراست که مرا وامیدارد تنها به

خاطر تودوست داشتن را یاد بگیرم *

*با توازخاطره ها سرشارم . جشن نوروز تورا

کم دارم *

سال تحویل دلم میگیرد .   با توتاآخرخط بیدارم

اگر چه یادمان میرود که عشق تنها دلیل زندگی

است .

اما خداراشکرکه نوروز هرسال این فکراربه

 یاد مان می آورد.

  

پـس           " نیلوفرم "     

        نوروزت مبارک

       که سالت را سرشارازعشق کند

 

 

*******

 

با سلام و دورود خدمت همه شما عزیزان

آرزوی کامیابی برای همه تون دارم .

ازتمام عزیزانی که درطول سال گذشته ، بنده و وبلاگ

عاشقانه هاراموردعنایت خودشون قراردادند

بی نهایت سپاس گذارم وامید وارم تونسته باشم جبران

محبت شون روانجام بدم .

فرارسیدن سال نو رو پیشاپیش خدمت همه

تبریک عرض میکنم .

به همه این نوید رومیدم که سال بسیارخوبی درپیش

خواهیم داشت .

این پست آخرین پست عاشقانه هادرسال 1390 خواهد بود

واگرعمری بود درسال 1391درخدمتتون هستم .


نوشته شده در  شنبه 90/12/27ساعت  9:0 عصر  توسط ابراهیم 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سال نو مبارک
بعدازرفتنت
برگرد
فرشته کودک
دست خودم نیست
لبخند
برای تومینویسم
دوست داشتن
امروزتولد زیبا ترین دختر دنیاست
سال نو مبارک
[عناوین آرشیوشده]