سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برگرد بی تو بغض فضا وا نمیشود 
 یک شاخ یاس عاظفه پیدا نمیشود
درصفه دلم تو نوشتی صبورباش 
 قلبم غباردارد ومعنی نمیشود 
بی توشکست پنجره روبه آسمان
غم درحریم آبی دل جا نمیشود 
دریای توپناه نگاه دل شکسته است 
هردل که مثل قلب تودریا نمیشود
میخواستم بچینم ازان سوی دل گلی 
اما بدون توکه گلی وا نمیشود
زیبا ترین گلی که پسندیده ام تویی 
گل مثل چشم های توزیبا نمیشود 
بی تو شکسته شد غزل آشنایی دلم 
این رسم مهربانی دنیا نمیشود 
شبنم گل نگاه مرا با ز شکسته است 
دل درکناریاد تو تنها نمیشود 
گلدان یا س بی توشکست وغروب شد
گلدان بدون عشق شکوفا نمشود 
رویای من همیشه به یادتوسبزبود 
رفتی وحرفی ازغم رویا نمیشود
رفتی ودل میان گلستان غریب ماند
دیگربهارمحو تماشا  نمیشود 
یک قاصدک کنارمن آمدکمی نشست 
گفتم که صبح این شب یلدا نمیشود ؟
دل های منتظرهمه تقدیم چشم تو 
امروز بی حضورتو فردا نمیشود 
تقدیم به عشق خودم «Neelofar»که چن روزی میشه ندیدمش

 


نوشته شده در  شنبه 92/12/10ساعت  3:40 عصر  توسط ابراهیم 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سال نو مبارک
بعدازرفتنت
برگرد
فرشته کودک
دست خودم نیست
لبخند
برای تومینویسم
دوست داشتن
امروزتولد زیبا ترین دختر دنیاست
سال نو مبارک
[عناوین آرشیوشده]